مجموعه کارگاه‌های به ‌هم ‌پیوسته، متنوع و مکمل دوره زی‌نو، که توسط پدرام طالبی‌طاهر بنیان‌گذار خردگاه زی‌نو طراحی و تدوین شده است، سفر فوق‌العاده راهبر بودن به شکل ابراز طبیعی را طی ۱۲ ماه برای شما ممکن می‌کند.

پس از پایان دوره، خردجویان علاقه‌مند می‌توانند از طریق کارگاه گواهی‌نامه و نشان، برای دریافت گواهی‌نامه معتبر پایان دوره زی‌نو و نشان راهبری زی‌نو اقدام نمایند. دسترسی و توانایی خردجویان، از طریق پرسش‌نامه و مصاحبه سنجیده و با آن‌ها تا احراز صلاحیت‌های راهبری مد نظر زی‌نو همراهی می‌شود.

گواهی‌نامه به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و نشان فیزیکی راهبری زی‌نو طی رویداد جشن تمامیت به متقاضیان تایید صلاحیت‌شده، اهدا یا در صورت نیاز برایشان ارسال می‌شود.

دوره زی‌نو دارای بیش از ۱۶۸ ساعت آموزش مدون است که در ۴۲ کارگاه هفتگی (هر یک ۴ ساعت)، ۱۰ تست معتبر، جزوه‌های متعدد آموزشی مربوط به ادبیات موضوع، ۵۰ صدا و فیلم‌ ترجمه‌ شده علمی و مفهومی، فعالیت‌های گروهی، بازی‌های موضوعی، اجرای نمایش و تمرینات کاربردی متعدد و متنوع در ۷ بخش است.

در حال حاضر تمامی کارگاه‌ها با مربی‌گری پدرام طالبی‌طاهر که از اعضای رسمی فدراسیون بین‌المللی‌ کوچینگ (ICF) و کوچ حرفه‌ای مورد تایید (PCC) این فدراسیون و همین‌طور مربی رسمی ذهن‌آگاهی (Mindfulness) و برنامه کاهش استرس بر اساس ذهن‌آگاهی (MBSR) هستند، برگزار می‌شود.

Skill Level: Beginner