Close

چرا خردگاه زی‌نو؟

تعدادی از نقاط قوت زی‌نو

مربی حرفه‌ای

پدرام طالبی‌طاهر، طراح دوره زی‌نو هستند و تجربه سال‌ها منتورینگ و کوچینگ فردی و گروهی دارند. ایشان کوچ حرفه‌ای مورد تایید فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (PCC) و مربی رسمی ذهن‌آگاهی و برنامه MBSR هستند و از سال ۱۳۸۵ کار و زندگی خود را بر تحقیق در زمینه تحول ممکن طبیعی انسان متمرکز کرده‌اند. تلفیق صحیح و یکپارچه‌ سازی ادبیات غنی و سرشار شرق با مطالعات علمی و دانشگاهی به‌روز غرب، از دستاوردهای ایشان با نیت تدوین یک فلسفه و مسیر تحولی-راهبری کارا و فراگیر است.

متودولوژی کارآمد

خردگاه زی‌نو فلسفه‌ای هستی‌شناسانه-پدیدارشناسانه برای کار و زندگی است. این فلسفه در ساده‌ترین شکل به این معنا است که در مسیر کشف آنچه هستیم، به آنچه در عمل پدید می‌آید اصالت می‌دهیم. خردگاه زی‌نو به دنبال آن است که مفاهیم از طریق تجربه مستقیم و اول شخص به شما منتقل شود؛ چرا که این تنها راهی‌ است که نوع بودن شما را متحول می‌‌کند و دسترسی‌ شما را به خودتان افزایش می‌دهد. تمام کارگاه‌های دوره زی‌نو طوری طراحی شده‌اند که شما در جریان زندگی، مفاهیم را تجربه کنید.

روش تدریس تحولی

در خردگاه زی‌نو برای انتقال مفاهیم، روش تدریس تحولی به کار گرفته می‌شود که در آن انتقال دانش در کنار تجربه قرار می‌گیرد؛ یعنی طی کارگاه در حالی که دانش لازم به شما منتقل می‌شود، بستری فراهم شده است که در آن می‌توانید دانش منتقل شده را به صورت اول شخص تجربه کنید. بنابراین، برخلاف سایر روش‌های متداول آموزشی، نه تنها برداشت شما محدود به درک ذهنی‌ از مفاهیم نمی‌شود، بلکه با یادگیری و کشف تمایز مفاهیم از طریق تجربه دست اول، دسترسی شما به آن‌ها مداوم خواهد بود.

پشتوانه علمی و تجربی

مفاهیمی که در خردگاه زی‌نو روی آن‌ها کار می‌شود، برگرفته از معتبرترین مفاهیم راهبری و تحولی موجود در دنیا است که توسط پدرام طالبی‌طاهر و تینا ملکی در طول سال‌های طولانی و دوره‌های آموزشی و تمرینی ایرانی و بین‌المللی متعدد جمع‌آوری، ترجمه و تمرین شده‌اند و در نهایت خلاصه کاربردی‌ترین آن‌ها به شکل فعلی درآمده است. کارگاه‌های دوره زی‌نو بارها و بارها برگزار شده‌اند و خردگاه زی‌نو به مثابه یک سازمان یادگیرنده، تجربه اجراهای متعدد کارگاه‌ها را مایه‌ بهبود مداوم آن‌ها قرار داده است.

تیم اجرایی توانا

کارگاه‌های خردگاه زی‌نو با مربی‌گری پدرام طالبی‌طاهر و با حمایت تیمی برگزار می‌شود که همگی آن‌ها بسیار توانمند هستند و قبل از پذیرش مسوولیت، ‌مسیر تحولی زی‌نو را پیموده‌‌اند و اثرات آن را به صورت ملموس تجربه کرده‌اند؛ بنابراین کاری را انجام می‌دهند که با خواست درونی آن‌ها همسو است و پیوسته تلاش می‌کنند مسوولیت خود را متعهدانه انجام دهند. بسته به نوع کارگاه‌ها، اعضای تیم اجرایی مسوولیت مشخصی برای کارکرد موثرتر دوره برای خردجویان به عهده‌ دارند.

سامانه آموزش مدرن

سامانه آموزش زی‌نو که به خردگاه مشهور است، در واقع یک وب‌سایت مستقل و یک سیستم کامل مدیریت آموزش مدرن و به‌روز می‌باشد که با هدف دسترسی آسان و کامل به منابع دوره، راه‌اندازی شده است. این سامانه محتوای آموزشی دوره شامل ادبیات، منابع صوتی، تصویری، تست‌ها و همچنین راهنمای انجام تمرینات را در بر دارد که حین دوره و حتی پس از آن در دسترس شما خواهد بود. تقویم کارگاه‌ها نیز در سامانه آموزش برای برنامه‌ریزی در اختیار شما است.

سال‌ها تجربه موفق

خردگاه زی‌نو تجربه موفقی از برگزاری کارگاه‌های مختلف برای بیش از چند هزار نفر را طی سال‌های اخیر داشته است. گزارش‌های متعددی مبتنی بر بازخوردهای شرکت‌کنندگان وجود دارد که حاکی از نمود عینی و پایدار آموزه‌ها در کار و کسب و زندگی واقعی آن‌هاست. شنیدن تجربه‌های خردجویان از راهبری موقعیت‌های مختلف و تاثیرگذاری‌شان بر محیط، مایه دلگرمی ماست؛ دلگرمی و اطمینان از انطباق مفاهیم با چالش‌های واقعی، از کارآمدی روش تدریس و از نهادینه‌ شدن مفاهیم.‌

نشان راهبری زی‌نو

خردجویان علاقه‌مند می‌توانند از طریق کارگاه گواهی‌نامه و نشان، برای دریافت نشان فیزیکی راهبری زی‌نو اقدام کنند. با آن‌ها تا احراز صلاحیت‌های راهبری مد نظر خردگاه زی‌نو همراهی می‌شود. این نشان یادآور تلاش مجدانه و توانایی آن‌ها برای اتخاذ جایگاه عاملیت در موقعیت‌های سخت یا آسان زندگی‌شان است. گزارش‌های دارندگان نشان، حاکی از آن است که وجود نشان، توانایی حضور راهبرانه، قدرتمند و اثربخش آن‌ها را در مقاطع سخت زندگی و چالش‌های کاری، به ارمغان آورده است.

گواهی‌نامه پایان دوره

تمامی کارگاه‌های خردگاه زی‌نو با همکاری و تحت نظارت مرکز آموزش زیستا برگزار می‌‌شود و از این رو امکان صدور گواهی‌نامه پایان دوره معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت وجود دارد. زیستا در واقع خواهر زی‌نو محسوب می‌‌شود. موسس زیستا، دکتر ناهید روزبهانی از سال‌ها پیش جزء همکاران موثر زی‌نو بوده و هستند و در برخی از کارگاه‌های دوره به عنوان ناظر حضور دارند. تمامی خردجویان علاقه‌مند می‌توانند از طریق کارگاه مربوطه، برای دریافت گواهی‌نامه پایان دوره زی‌نو اقدام کنند.

ما با تعهدی فراتر از خود، خدمتی با اصالت را در تمامیت انجام می‌دهیم؛ برکت با عاملیت ما، خود از راه می‌رسد.